EEN FAMILIEBEDRIJF IN HART EN NIEREN
"Dankzij de begeleiding van Stelvio Belastingadvies hebben we inzicht, dat geeft rust"
HOE HET 35 JAAR GELEDEN BEGON
Onder de naam Verbruggen Keukens begonnen Mari en Dinie, ons pap en mam, in 1983 een winkel in Oss. Na een paar jaar werden ook slaapkamers aan het assortiment toegevoegd. Daarnaast hebben ze in Vlijmen een slaapkamerspeciaalzaak opgestart. De zaken gingen voorspoedig en toen ze in 2001 de kans kregen om te verhuizen naar de Frankenweg aan de Woonboulevard in Oss, hoefden ze daar niet lang over na te denken. Dat bleek een goede keuze, want nu is ons bedrijf daar nog steeds gevestigd. Op dat moment werd de winkel in Vlijmen wel overgedragen aan een oom van ons.
"We hebben plezier in wat we doen, en trots op wat we samen bereikt hebben!"
In 2006 werd Superkeukens Den Bosch overgenomen. De Superkeukens winkelformule werd vanaf 2009 ook aan de winkel in Oss toegevoegd. Om de uitbreiding gestalte te geven werd het ernaast gelegen winkelpand er ook bij betrokken. In datzelfde jaar werd een nieuwe Superkeukens vestiging in Sint Hubert opgestart. Hier bleef het niet bij. In 2009 werd Slaapkamerconcurrent opgestart, één van de eerste online slaapkamer winkels! Deze vestiging werd al snel gerund vanuit Beuningen. Omdat dit zo'n succes was, werd een tweede zaak opgericht, vanuit Eindhoven. Daar is toen meteen Superkeukens Eindhoven toegevoegd. Bovendien openden ze in 2015 Superkeukens Helmond en in 2017 Superkeukens Uden. We waren, en zijn, dus goed vertegenwoordigd in de regio. Vanaf 2002 zijn wij samen met ons pap en mam ook al werkzaam in het bedrijf, we kennen dus de kneepjes van het vak. Maar bovenal hebben we altijd plezier gehad in wat we doen, en zijn we zijn trots op wat we bereikt hebben, en op ons familiebedrijf! Dat was geen moeten, want ons pap en mam hebben altijd gezegd: "Jullie moeten doen wat je echt leuk vind!"
KLAAR VOOR DE TOEKOMST
In 2018 werd het 35-jarig bestaan gevierd. Maar helaas werd er zo'n 8 jaar geleden kanker geconstateerd bij ons pap, en vanaf dat moment zijn wij door onze ouders steeds meer klaargestoomd om de leiding over te nemen.
De laatste jaren van zijn ziekte draaiden wij onze winkel in Oss al samen en voerden we het beheer over de andere vestigingen. Daarbij konden wij nog altijd terugvallen op zijn vaderlijke adviezen. Na zijn overlijden, in 2018, hebben Roy en Marcel die taak grotendeels overgenomen. Zij sturen ons bij en houden het financiële overzicht. Omdat dat nu in vertrouwde en deskundige handen is, geeft dat ons meer rust en kunnen wij ons volledig richten op onze onderneming. Dat inzicht geeft ons rust.
Bij Stelvio kennen ze het reilen en zeilen van ons bedrijf, onze historie, en kennen ze ons persoonlijk. We werken op basis van wederzijds vertrouwen samen. Ze houden niet alleen de dagelijkse administratie bij, en zorgen voor alle fiscale verplichtingen, maar zij zorgen er ook voor dat de juridische structuur op orde is. Daarnaast sparren we maandelijks met hen over de koers en de bedrijfsvoering van de vestigingen.
Door de digitale manier van werken zijn we altijd up-to-date en kunnen we snel schakelen als het nodig is. Samen met het team van Stelvio zijn we klaar voor de toekomst, en zien we die ook met vertrouwen tegemoet!
"Met onze Stelvio adviseurs zijn we klaar, en liggen we op koers, voor de toekomst"
VIJF REDENEN OM TE KIEZEN VOOR STELVIO
-
DOELGERICHT
Stelvio weet waar we heen willen, en helpt ons die doelen te realiseren.
-
BETROKKEN
Onze relatie met Stelvio gaat verder dan puur zakelijk. Dat moet ook wel door de goede band die we met onze adviseurs hebben.
-
PERSOONLIJK
Stelvio kent onze roots, ons verleden, en begrijpt daardoor de keuzes die we maken.
-
DUURZAAM
Al onze financiën zijn in goede handen bij Stelvio, een band voor de toekomst.
-
INZICHT
Het maandelijks managementoverleg met Roy en Marcel geeft ons inzicht in de koers die we varen.
OOK BENIEUWD NAAR ONZE WERKWIJZE?
Ben jij die ambitieuze ondernemer die graag meer inzicht wil in het financiële reilen en zeilen van zijn of haar onderneming? Neem dan eens vrijblijvend contact met ons op. We laten je graag zien hoe wij werken en hoe we de tijd die je administratie je kost kunnen verminderen en je 24/7 inzicht kunnen geven in je cijfers.