REFERENTIES
DE JUISTE BEGELEIDING OP HET JUISTE MOMENT
Na het overlijden van vader Mari stonden Albertine en Martijn Verbruggen er ineens alleen voor. Natuurlijk waren ze al even werkzaam in hun 6 keuken- en slaapkamervestigingen, maar nu werden er ineens andere competenties van hen gevraagd. En dat terwijl hun steun en adviseur juist was weggevallen.
Met onze intensieve begeleiding hebben ze toch het vertrouwen om zaken goed voort te zetten en de juiste keuzes te maken. Het resultaat is dat Verbruggen Keukens & Slaapkamers nu goed op de rit staat. Het bedrijf is klaar voor de toekomst! Klik op de link voor het uitgebreide verhaal.
DE JUISTE BESLISING OP HET JUISTE MOMENT
In de laatste crisis, waarbij veel bouwprojecten werden uitgesteld of geannuleerd, had ik moeite mijn bedrijf draaiende te houden. Inmiddels draait Wakker weer erg goed. Mijn contactpersoon bij Stelvio houdt me bij de les en stimuleert me om mijn administratie regelmatig digitaal aan te leveren. Dat heb ik nodig, zeker in drukke tijden, want als je er even voor gaat zitten kost het weinig tijd. Maar hierdoor kon ik me wel maximaal richten op mijn eigen werkzaamheden, en toch grip houden op de resultaten. Met de Yuki software en de Yuki app, heb ik mijn cijfers altijd binnen handbereik. Klinkt uitgeslapen he!
MET EEN GOEDE BEGELEIDING KUN JE OPTIMAAL PRESTEREN
Impuls Podotherapie is in 2017 opgericht door Annabelle Pont. Als fanatiek sporter weet ze hoe frustrerend het is om belemmerd te worden in het beoefenen van je favoriete sport. Het is daarom haar passie om je snel weer "up and running" te krijgen. Omdat wij vanaf de start haar administratie volledig digitaal verwerken met de software van Yuki, heeft Annabelle altijd volledig online inzage in de financiën van haar praktijk.
STELVIO GEEFT ONS INZICHT IN ONS FINANCIELE REILEN EN ZEILEN
Onder de naam Amigos zijn wij in 2007 samen gestart met een winkel in herenkleding. De naam Amigos is niet geheel toevallig gekozen. Wij willen het Amigos-gevoel ook echt uitdragen! Dit doen we onder andere door in onze koffiecorner een belangstellend praatje te houden met onze klanten, persoonlijke aandacht te geven en verschillende ludieke acties te organiseren. Zo houden wij onder andere jaarlijks een speciale avond voor onze vaste klanten waarin we in een informele sfeer een gezellige avond neerzetten.